Social Icons

Thursday, 1 August 2013

Empties #4 / Bitenler #4

Merhaba! Bu ay yine fazlaca şey bitirmişim, makyaj malzemesi de bitti hem de!
Hi everyone! Again, a lot of empties. Also, used up some makeup products!




Markasız Dudak Kalemi: Küçüktü, ben de kullanayım da bitsin diye sürdüm.
No Name Lip Pencil: It was already small so I used it to use it up.


Avon ColorTrend Dudak Parlatıcısı - Start Up Pink: Parlatıcıdan nefret ederim, bunu da bitsin diye kullandım.
Avon ColorTrend Lipgloss: I hate glosses so I just used it to use it up.


Avon ColorTrend Şeffaf Rimel: Kokusu ve yapısı değişmiş, çöpe.
Avon ColorTrend Clear Mascara: Spoiled, so into the bin.


Essence Soufflé Touch Allık - #030 Cold Wildberry: Krem allık olduğu için çok çabuk bozuldu, bir daha alınmayacak.
Essence Soufflé Touch Blush in #030 Cold Wildberry: Since it was a cream blusher, it spoiled too quickly. No repurchase.


Mayfair Feather Finish Transparan Pudra: Pembe alt tonluydu ve lekelerimi güzel kapatıyordu transparan olmasına rağmen. Bulursam tekrar alabilirim.
Mayfair Feather Finish Powder in #06 Translucent: Though it was translucent, it concealed my sunspots rather well. Might repurchase if I ever come across it.


Oriflame Very Me Lipmania Ruj - Vibrant Peach: Yazısı burada. Rengin aynısı bende var, tekrar alınmayacak.
Oriflame Very Me Lipmania Lipstick in Vibrant Peach: Click for the review. I have the same color so no repurchase.


 Stila Sheer Pressed Pudra Refill - Light: En açık rengi benim için biraz fazla koyu ve sarıydı, sevmedim. Tekrar almam.
Stila Sheer Pressed Powder Refill in Light: The lightest shade was tad too much dark and yellow for me, disliked it. No repurchase.


Stila Angel Light Beyazlatıcı Pudra Fondoten Refill - Shade B: Yanlış renk yollanmıştı. Kontür uygulamasında kullandım. Fazla pahalı, tekrar almam.
Stila Angel Light Whitening Powder Foundation in Shade B: I was sent the wrong shade. I used it for contouring. Too expensive so no repurchase.


Pure Beauty UV White Sun Protection Compact SPF 40 PA++: Güzel bir pudraydı. Yüksek SPF'si ve transparan oluşunu sevmiştim. Başka Asya markalarından alacağım ama.
Pure Beauty UV White Sun Protection Compact SPF 40 PA++: It was alright. I liked its high SPF and that it was translucent. I will buy from other Asian brands next time.


Fred Farrugia Kompakt Pudra - #05: Rengi bana baya bir koyuydu, bunu da konturlemede kullandım. Tekrar almam çünkü MAC Studio Fix Powder Plus Foundation'dan çok memnunum kontur için.
Fred Farrugia Compact Powder in #05: It was too dark for me so I used this for contouring too. No repurchase because I love MAC Studio Fix Powder Plus Foundation for contouring.


Apple Blossom Kokulu Talc Pudrası: Tatlı, çiçeksi bir kokusu vardı. Maske yapımında ve ayaklarımda kullandım.
Apple Blossom Luxury Perfumed Talc: Had a sweet, floral scent. I used for my mask and on my feet.


Marks & Spencer China Blue Talc Pudrası: Mükemmel kokuyordu, temiz çamaşır gibi. Tekrar alırım bulursam.
Marks & Spencer China Blue Silky Talcum Powder: Smelled gorgeous, like fresh linen. Will repurchase.


Marks & Spencer Hindistan Cevizli Talc Pudrası: Harika kokuyor, tekrar alınacak.
Marks & Spencer Coconut Talcum Powder: Smelled great, will repurchase.


Village Vanilyalı Duş Jeli: Douglas'tan almıştım. Kokusu güzeldi ama geç köpürüyordu sevmedim. Bir daha almayacağım.
Village Vanilla Forever Shower Gel: Bought from Douglas. Smelled nice but didn't lather up as much as I liked so I did not like it. No repurchase.


Bath & Body Works Vücut Peelingi - Cozy Autumn Vanilla: Çok güzel kokuyordu! Tanecikleri de tam istediğim gibi iriydi ve canımı da yakmıyordu. Tekrar alınacak.
Bath & Body Works Creamy Body Scrub in Cozy Autumn Vanilla: Smelled awesome! The particules in it were just how I liked them too and did not hurt me at all. Will repurchase.


Avon Techniques Fas Argan Yağlı Şampuan: Boyalı saçlarıma gayet iyi geliyordu, sevmiştim. Ama çok büyüktü ve daha iyi şampuanlar olduğu için bir daha almayacağım. 
Avon Techniques Moroccan Argan Oil Shampoo: Was very good for my coloured hair, I liked it. But it was too big and I know there are better stuff out there so no repurchase.


Down Under Natural's Onarıcı Saç Bakım Maskesi: İçinde çok az vardı, bitsin diye kullandım. Sıradandı, bir daha alınmayacak.
Down Under Natural's Hair Repair Mask: Had little product in it so I used it to use it up. It was nothing extraordinary, no repurchase.


Lilibe 120li Makyaj Pamuğu: Favorim, çoktan yenisi açıldı.
Lilibe Cotton by 120: Love it, already opened up a new one.


Rexona Deo Musk Deodorant: Hoş kokuyordu, tekrar alabilirim.
Rexona Deo Musk Deodorant: Smelled good, might repurchase.


Avon Bronze Aloe Vera Jeli: Tüylerimi aldıktan sonra sürüyordum. Şimdi başka bir markanınkini alacağım.
Avon Bronze Aloe Vera Gel: I used it after I shaved. I will buy from another brand this time.


Şelale Süngerli Aseton: Favorim, yenisi açıldı.
Şelale Sponge Nail Polish Remover: Love it. Opened up a new one.


Şelale Çilekli Aseton: Güzeldi, tekrar alabilirim.
Şelale Strawberry Nail Polish Remover: Was alright, might repurchase.


Flormar Cila: Çok eskiydi, bozulmuş. Çöpe. Yerine Rimmel alındı.
Flormar Clear Nail Polish: Was too old, got spoiled so into the bin. Bought from Rimmel in its place.


ReNu Solusyon: Bu markayı oldukça sevdim. Gözlerimi oldukça nemlendirdi, tekrar alacağım.
ReNu Multi Purpose Solution: I liked this quite a lot. Made my eyes feel hydrated, will repurchase.


Marks & Spencer Kakao ve Vanilyalı El ve Vücut Losyonu: Nemlendirmesi başta çok iyi gibi olsa da sonradan yetersiz geliyor ancak kokusu o kadar güzel ki, uygun fiyatıyla da tekrar alacağım.
Marks & Spencer Cocoa Butter & Vanilla Hand & Body Lotion: Feels amazing at first but then the hydration is not sufficient. But the smell is so good that with the affordable price, I will repurchase.


Marks & Spencer Gold Glow EDT: M&S'in bu ufak parfümlerini çok seviyorum, birçoğunu kullandım bugüne dek. Çantaya atmalıklar tam, bunun da tam yazlık kokusuna bayıldım ancak koku sıradandı ve kalıcılığı kötüydü.
Marks & Spencer Gold Glow EDT: I love M&S's small frangrances, I used a lot of them. They are just great for handbags and this one's a truly summer scent but it was just so ordinary and its longevity sucked.


Yves Rocher Pure System Tonik: Detaylı yazısı burada. Sevmedim, tekrar alınmayacak.
Yves Rocher Pure System Toner: Detailed review is here. Disliked it, no repurchase.


Nivea Pure & Natural Gündüz Kremi: Boyun ve dekolte bölgemi nemlendirmek için kullandım. Oldukça sevdim, harika kokuyor ve güzel nemlendiriyor. Tekrar alabilirim.
Nivea Pure & Natural Soothing Day Cream: Bought this for my neck and cleavage area. Liked it quite a lot, smells great and hydrates well. Might repurchase.


Avon Naturals Erik ve Vanilya Özlü Besleyici Vücut Spreyi: Bende bu spreylerden bir sürü var, yazın kurtarıcılarım diyebilirim. Bunaldıkça birkaç fıs sıkıp rahatlıyorum. Yenisi açıldı.
Avon Naturals Sugar Plum & Vanilla Body Spray: I have a lot of these sprays, I can say that they are my summer heroes. I spray it a few times whenever I feel hot and feel better. Opened up a new bottle.


Clinique 7 Day Arındırıcı Yüz Peelingi: Detaylı yazısı burada. Minik boyuydu, elimde yedeği var. Çok seviyorum ve tekrar alabilirim yeni bir şey denemezsem.
Clinique 7 Day Scrub Cream: The review is here. It was the small sized bottle and I have another one. I love it! Might repurchase unless I decide to try out something different.


 Clinique Even Better Cilt Tonu Düzenleyici Nemlendirici SPF 20: Detaylı yazısı burada. Nefret ettim, bir daha asla almam.
Clinique Even Better Skin Tone Correcting Moisturizer SPF 20: The review is here. Hated it, no repurchase ever.


Clinique Yağlı Cilt İçin Temizleme Jeli: Yazısı burada. Fena değil ama bu fiyata bir daha alınacak bir ürün olmadığını düşünüyorum.
Clinique Liquid Facial Soap Oily Skin Formula: Click for the review. It was ok but not worth the price imho.


 L'oréal Sublime Mousse Kalıcı Köpük Boya - #740 Ateşli Bakır: Çok seviyorum, dip boyası yapmakta kullanmanızı önermem ancak renk tazelemekte ideal.
L'oréal Sublime Mousse in #740 Flamind Copper: Love it, bad idea to use it for the roots but great for renewing the color.


Clinique Even Better Koyu Halka Düzeltici Krem: Bende tam boyu mevcut, bu testerı da bitsin diye kullandım. Ürünü şimdilik sevdim ancak bitirmeden yazısını yazmam ya da yorum yapmam bence doğru olmaz.
Clinique Even Better Dark Circle Corrector: I have its full size. I like it so far but I do not think it's a good idea for me to review it or talk about it for now.


Skinfood Platinum Grape Cell Essential BB Krem SPF 45 PA+++: Çok sevdim bu kremi! Hemen tam boyunu sipariş ettim, gelince yazısını yazacağım.
Skinfood Platinum Grape Cell Essential BB Cream SPF 45 PA+++: I loved it! Immediately purchased the full size and will review it once it arrives.


Bu ay bunları bitirdim. Siz neler bitirdiniz? Ortak ürünümüz var mı?
That was it for this month's empties. What did you use up? Any common products?

Keyifli günler! xx
Take care! xx

17 comments:

  1. Oh ne güzel bir sürü şey bitirmişsin hayatım :D Gelsin yenileri :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim hayatım. :-D Hepsinin yedeği vardı açtım. :-D

      Delete
  2. Bende bir ay içinde bu kadar şey bitirdiğim günleri görebilecek miyim acaba :)) Çok sevindim canım , yedekler ve yeniler de sıra desene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bitirirsin sen de canım neden bitiremeyesin? :-D Evet sıra onlarda. ^__^

      Delete
  3. bitenler postu diye buna derim :D

    ReplyDelete
  4. Wooow ne çok ürün bitirmişsin yenilerine yer açılmış:)

    ReplyDelete
  5. china blue serisinin kokusunu ben de çok seviyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. M&S'ın en başarılı kokusu bence. :–)

      Delete
  6. Tebrik ediyorum gerçekten :) Yapıcı bir önerim olacak, sıkıcı olabilir ama resimde ve yazarken numaralandırsan olabilir mi acaba? Kayboldum ben biraz yazıda, nereye bakacağımı şaşırdım :) Kırılma ama :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asla kırılmam, çok teşekkür ederim önerin için Alice. ^__^ Bir dahaki bitenler yazımda öyle yapacağım. :-)

      Delete
  7. Süngerli asetonlar çok pratik oluyor gerçektende,pıt hemencecik bir tırnağın bozulduğu zaman diğer tırnaklarını bozmadan parmağını sok temizle pratik yani :) eeh canım artık watsons indirimide başladı yerlerini doldurursun :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koyu ve açık ojeler için iki tane ayrı kullanmak gerektiğini öğrendim bu ay, yoksa fena kirleniyor parmaklar. :-D Aah indirim mi... T__T Ama diyetteyim. :-(

      Delete
    2. =))AA ne diyeti kız çabuk git bakın yoksa küser watsons :DD

      Delete

 
 
Blogger Templates